İlk ilan verme ÜCRETSİZ
İlk ilan verme ÜCRETSİZ
İlan Ver

Kediler bizi özler mi

ogun-tazegul-743

Er Petsever

0 Mesaj
66 Beğeni
1 ay önce

İş seyahatlarımdan dolayı birkaç gün evde yalnız kalıyor. Her gün yanına uğrayan arkadaşım var ama yine de aklım onda kalıyor hep. Sizce beni özlüyor mudur

Beğen

1 Mesaj
1479 Beğeni
1 ay önce

Kediler insanlarla temas etmediği sürece üzerindeki elektriği atamaz bu yüzden kedinize bakan arkadaş muhakak yavrunuzda azda olsa vakit geçirsin ve temas etsin. Kediler yalnız kalmayı genel olarak sevsede uzun süreler onları üzebilir. Kapıda sahibini bekleyen çok kediye rastlayabilirsiniz. Tüyü kadar  ömrü olsun inşallah.

Beğen

0 Mesaj
77 Beğeni
1 ay önce

Bence kesinlikle özlüyorlar 🙂 Ben evden uzun süre ayrı kaldığımda kedim daha fazla yanıma geliyor, peşimden ayrılmıyor. Özellikle sahibine alışmış kediler rutin değişince bunu hissediyor. Dışarıdan çok bağımsız görünseler de bağ kurdukları insanı arıyorlar bence.

Beğen

0 Mesaj
91 Beğeni
1 ay önce

Benim kedim akşama kadar keyfini çıkarıyor. Beni özlediğini düşünmüyorum. Eve geliyorum yattığı yerden kalkmıyor bile beyefendi. Kendini çok sevdirmez. Evin demirbaşı kendisi :)

Beğen
ada-sandalci-658

ada-sandalci-658

Er Petsever

0 Mesaj
55 Beğeni
1 ay önce

Bence özlüyorlar onlar canımız ciğerimizz birtek konuşamıyolar

Beğen