İş seyahatlarımdan dolayı birkaç gün evde yalnız kalıyor. Her gün yanına uğrayan arkadaşım var ama yine de aklım onda kalıyor hep. Sizce beni özlüyor mudur
Kediler insanlarla temas etmediği sürece üzerindeki elektriği atamaz bu yüzden kedinize bakan arkadaş muhakak yavrunuzda azda olsa vakit geçirsin ve temas etsin. Kediler yalnız kalmayı genel olarak sevsede uzun süreler onları üzebilir. Kapıda sahibini bekleyen çok kediye rastlayabilirsiniz. Tüyü kadar ömrü olsun inşallah.
Bence kesinlikle özlüyorlar 🙂 Ben evden uzun süre ayrı kaldığımda kedim daha fazla yanıma geliyor, peşimden ayrılmıyor. Özellikle sahibine alışmış kediler rutin değişince bunu hissediyor. Dışarıdan çok bağımsız görünseler de bağ kurdukları insanı arıyorlar bence.
Benim kedim akşama kadar keyfini çıkarıyor. Beni özlediğini düşünmüyorum. Eve geliyorum yattığı yerden kalkmıyor bile beyefendi. Kendini çok sevdirmez. Evin demirbaşı kendisi :)
Bence özlüyorlar onlar canımız ciğerimizz birtek konuşamıyolar
174 Okunma
0 Mesaj
4 Cevap Sayısı
0 Beğeni
Kedi ve köpeğinizle alakalı aklınıza takılan bütün soruları sorabilirsiniz.
Soru Sor